لوله استنلس استیل چیست؟ چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟ مشخصات فنی لوله های استنلس استیل چیست؟ قیمت لوله استنلس استیل چقدر است؟ از کجا لوله استنلس استیل بخریم؟ این مهم‌ترین سوالاتی است که مشتریان لوله استنلس استیل از ما پرسیده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا لوله استنلس استیل و موضوعات پیرامون آن را به همراه سوالاتی در بالا شرح دادیم را به‌طور ویژه بررسی کنیم؛ در ادامه نیز برترین شرکت وارد کننده لوله استنلس استیل را معرفی می‌کنیم. با استیل آروین همراه باشید.

لوله استیل چیست؟ استحکام و دوام بالا و مقاوم در برابر خوردگی!

لوله استنلس استیل یک استوانه توخالی بوده که جنس آن از استیل است و به روش درز دار و بدون درز تولید می شود.  یکی از مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده لوله استنلس استیل نیکل و کروم است. کروم باعث می‌شود که لوله استیل ضد زنگ شود و استحکام بالایی در برابر خوردگی پیدا کند. کروم و نیکل دو عنصر بسیار مهم در ساختار لوله‌های استنلس استیل هستند که باعث می‌شوند لوله‌های استنلس استیل در محیط‌های اسیدی، دریایی و محیطی و همچنین تحمل دمایی مقاوم‌تری داشته باشند.

از پرکاربردترین لوله استنلس استیل می‌توان به لوله استنلس استیل 304 و لوله استنلس استیل 316 اشاره کرد. برای استعلام موجودی و قیمت لوله استیل 316 بدون درز و 304 با کارشناسان استیل آروین به شماره تلفن 62709-021 تماس بگیرید. لوله استنلس استیل سری 300 به دلیل وجود عنصر نیکل در ساختارش خاصیت جذب آهنربایی ندارد و به آن استیل نگیر می‌گویند. اما لوله استنلس استیل سری 400 نیکل نداشته و جذب آهنربایی دارد و به آن استیل بگیر نیز می‌گویند.

انواع لوله استنلس استیل موجود در استیل آروین!

انواع لوله استنلس استیل موجود در شرکت استیل آروین به شرح زیر است:

مشخصات فنی لوله های استیل؛ باتوجه به نیاز خود خرید کنید!

لوله استنلس استیل قابلیت سفارشی سازی دارد طول، قطر و ضخامت آن قابل تغییر است و با ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. لوله استیل بسیار با دوام است و انتقال هر نوع مایعاتی را به خوبی تسهیل می‌کند. در ساختار لوله استنلس استیل 07/0 درصد کربن نیز استفاده می‌شود تا لوله استیل در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم شود.

خوشبختانه لوله استنلس استیل سطوح صاف و صیقلی داشته و باعث شده تا شستشو و نظافت لوله استنلس استیل به مراتب آسان شده و به خوبی با یک دستمال مرطوب نیز تمیز شود. لازم به ذکر است که لوله استنلس استیل کاملاً قابل بازیافت بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد!

جدول سایز، ضخامت و وزن لوله استنلس استیل بر اساس استاندارد ASME B36/19

کاربرد لوله استیل؛ از ساخت نرده تا صنایع خودرو سازی و راکتور هسته ای!

کاربرد لوله استیل بسیار گسترده است اما از مهم‌ترین کاربرد آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارخانجات تولید دارو و مواد غذایی و لبنی
  • صنایع خودروسازی
  • تولید لوازم سرمایشی همچون یخچال
  • ساخت نرده، حفاظ، پنجره و بالکن
  • تولید انواع محصولات شیمیایی
  • فشرده سازی هوا
  • راکتور هسته‌ای
  • پالایشگاه نفت، صنایع پتروشیمی و گاز

لوله استنلس استیل بسیار پرکاربرد بوده و در صنایع آب و فاضلاب بسیار اهمیت بالایی دارد و در سیستم تصفیه آب، انتقال آب دریا آبرسانی و تصفیه فاضلاب از آن استفاده می شود. همچنین برای ساخت سیستم انتقال گاز و نفت از لوله استنلس استیل استفاده می‌شود.

بررسی مهم‌ترین ویژگی‌ لوله استنلس استیل؛ 100 درصد قابل بازیافت و ضد زنگ است!

ویژگی‌های بسیار مطلوبی که لوله استنلس استیل به واسطه ساختار و عناصر تشکیل دهنده‌اش دارد آن را بسیار پرکاربرد کرده است. از مهم‌ترین ویژگی های لوله استنلس استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله استنلس استیل کاملاً قابل بازیافت است.
  • لوله استنلس استیل نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد.
  • لوله استنلس استیل باتوجه به 07/0 درصد کربنی که در ساختارش دارد در برابر تغییرات آب و هوایی و عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • لوله استنلس استیل ضد زنگ و در برابر اکسیداسیون مقاوم است.
  • لوله استنلس استیل چنانچه در مجاورت فلزات دیگر قرار بگیرد بر آن‌ها اثر نمی‌گذارد.
  • لوله استنلس استیل در برابر خوردگی مقاوم بوده و دوام و عمر بالایی دارد.
  • لوله استنلس استیل به مرور زمان تغییر رنگ و شکل نمی‌دهد.
  • لوله استنلس استیل باتوجه به آلیاژ آن مقاومت بالایی در دماهای بالا و پایین دارد.

قیمت لوله استنلس استیل چقدر است؟ قبل از خرید مشاوره رایگان بگیرید!

بهتر است که بدانید قیمت لوله استنلس استیل باتوجه به نوع، سایز و اندازه آن متفاوت است. کیفیت لوله استنلس استیل نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. همچنین باتوجه به عناصر تشکیل دهنده لوله استنلس استیل چنانچه قیمت این عناصر در جهان تغییر کند، قیمت لوله استیل نیز تغییر پیدا می‌کند. اما بهتر است که محصولات استنلس استیل مورد نیاز خود را از شرکت معتبری خریداری کنید. چراکه اگر عناصر تشکیل دهنده لوله استنلس استیل بر اساس استاندارد جهانی نباشد ممکن است دوام و مقاومت بالایی نداشته باشد.

استیل آروین این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده که بتوانند قبل از خرید انواع لوله استنلس استیل مشاوره رایگان بگیرند تا بهترین و دقیق‌ترین محصول را خریداری کنند.

استیل آروین بهترین واردکننده انواع لوله استنلس استیل در ایران!

در این مقاله سوال «لوله استیل چیست» را همراه با موضوعات پیرامون آن را به‌صورت کامل بررسی کردیم. لوله استنلس استیل باتوجه عناصر تشکیل دهنده‌اش ضد زنگ بوده و در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم است. از مهم‌ترین کاربرد لوله استنلس استیل نیز می‌توان به استفاده از آن در صنایع دارویی و پتروشیمی تا صنایع خودروسازی و نیروگاه اتمی اشاره کرد. اما لوله استنلس استیل را از کجا بخریم؟ استیل آروین یکی از برترین شرکت‌های وارد کننده انواع لوله استنلس استیل در ایران است و محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت بازار عرضه می‌کند. چنانچه در خصوص خرید لوله استنلس استیل سوالی دارید با کارشناسان فروش استیل آروین به شماره تلفن 62709-021 تماس بگیرید و به‌صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.