قیمت نبشی و ناودانی استنلس استیل

فیلتر محصولات

فیلتر محصولات

محدوده قیمت
از تاتومان
جستجو در نتایج

در هر بازاری دسترسی به تولید کننده و واردکننده اصلی برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. چراکه اینگونه هم به کالای اصل دسترسی داریم و هم با قیمت کمتری محصولات مورد نظر خود را خریداری می کنیم. در بازار استنلس استیل نیز از نبشی و ناودانی گرفته تا میلگرد، اتصالات و ورق استیل را باید از شرکت های معتبر که تولید کننده یا واردکننده هستند محصولات خود را خریداری تا بتوانیم بهترین محصول را باتوجه به نیاز خود تهیه کنیم. در این راستا با استیل پایتخت آروین همراه باشید تا نبشی و ناودانی استیل را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

نبشی استیل چیست؟

نبشی استیل همانطور که از نام آن پیدا هست دارای یک گوشه یا نبش می‌باشد. در اصل تسمه خم کاری شده از وسط قسمت عرض که بصورت 90 درجه خم شده و دو لبه آن مساوی است که سایز نبشی همان اندازه این لبه ها می‌باشد. ضخامت ورق نبشی ها همان سایز نبشی به میلیمتر است. بطور مثال منظور از نبشی 4 این است که سایز بال نبشی 4 سانتیمتر و ضخامت ورق نبشی نیز 4 میلیمتر است. طول نبشی های فابریک 6 متر می‌باشد. بهتر است که بدانید نبشی های استیل در ماشین آلات صنایع غذایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع نبشی، معیارهای تقسیم بندی و شناخت نبشی ها

  1. آلیاژ: آلیاز نبشی های فابریک موجود در بازار ایران که وارداتی هم می‌باشند 304 است. نبشی خم کاری شده (غیر فابریک) که از ورق تولید می‌شوند و طول متغیر دارند با توجه به نوع ورق استفاده شده از آلیاژ 304 - 316 -321 و 310 می‌تواند باشد. تفاوت اصلی نبشی فابریک و خم کاری شده بجز آلیاژ و طول، قسمت کنج (زاویه) نبشی است که زاویه نبشی فابریک تیز و کاملا 90 درجه گونیا بوده ولی زاویه نبشی خم کاری شده دایره ای (گرد) است.
  2. سایز و ابعاد: نبشی ها به دو صورت در بازار موجود می‌باشند: 1. نبشی فابریک: این نبشی ها وارداتی و بطول 6 متر هستند و آلیاژ آنها 304 است. نبشی ایرانی (خم کاری شده): این نبشی ها بصورت سفارشی از ورق با طول‌های استاندارد در کارگاه‌های برش و خم کاری تهیه می‌شوند. به همین دلیل آلیاژهای مختلف استیل موجود در بازار را شامل می‌شوند.
  3. نحوه خرید و فروش: خرید و فروش نبشی بر اساس کیلو گرم است.
  4. محاسبه وزرن نبشی: برای محاسبه وزن نبشی باید اندازه بال نبشی استیل را در طول و ضخامت نبشی ضرب و سپس در عدد ۷۸۵۰ ضرب کرده و در پایان نتیجه حاصل شده را در ۲ ضربدر کنیم تا در نهایت وزن نبشی به دست بیاید. واحد طول عرض و ضخامت نبشی بر حسب متر است و در انتها بر حسب کیلوگرم به شما وزن نبشی را خواهد داد.

در شرکت استیل آروین نبشی استیل 304 و ناودانی استیل 304 موجود است و چنانچه به دلیل تقاضای بالا نیز این محصولات در شرکت موجود نباشد، در سریع ترین زمان ممکن به صورت هوایی و دریایی امکان تامین آن‌ها وجود دارد.

قیمت نبشی استنلس استیل چقدر است؟

قیمت نبشی استیل باتوجه به اندازه، سایز، ضخامت، آلیاژ و نوع آن متفاوت است. البته کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید نبشی استیل کاملاً روی قیمت آن تاثیرگذار است. کلیه محصولات استیل آروین از جمله نبشی و ناودنی استیل طبق استاندارد جهانی ساخته شده و در صورت درخواست مشتری سرتیفیکیت یا آنالیز  محصول خریداری شده را که در آزمایشگاه تخصصی رازی به دست آمده را در اختیار داشته باشند. اکنون با کارشناسان متخصص استیل آروین به شماره تلفن 62709-021 تماس بگیرید.

خرید نبشی استنلس استیل از برترین شرکت تامین کننده در بازار ایران!

سابقه فعالیت شرکت واردکننده و تضمین‌هایی که در خصوص محصولات خود ارائه می‌کند خیال مشتری را تا حد زیادی راحت می‌کند که محصولی که خریداری می‌کند طبق استانداردهای جهانی بوده و کیفیت مطلوبی را دارا است. در این راستا نیز شرکت استیل آروین کلیه محصولات استنلس استیل خود را جهت اطمینان مشتری از کیفیت کالای خریداری شده، تا 1 سال گارانتی و وارنتی می‌کند. همچنین چنانچه محصول خریداری شده مغایر با سفارش مشتری باشد به‌صورت رایگان قابل عودت و تعویض خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص استیل آروین تماس بگیرید.