خرید شیرآلات یکی از اقدامات اولیه و مهم برای صنایع است. بخش مهمی از سیستم لوله‌کشی در صنایع ، وابسته به خرید شیرآالات استیل باکیفیت و استاندارد است. برای خرید مناسب‌ترین نوع شیرآالات استیل برای صنایع مختلف، نیاز به شناخت انواع شیرآلات استیل، کاربردهای آن، قیمت و بهترین شیوه خرید داریم. بر این اساس تصمیم داریم در این مقاله راهنمای خرید شیرآلات استیل را بررسی و مهم‌ترین اطلاعات مرتبط با آن را بیان کنیم. پس تا انتها با استیل آروین همراه باشید.

شیرآلات استنلس استیل چیست؟ شیرآلاتی مقاوم در برابر واکنش به مواد عبوری!

شیرآلات استنلس استیل یکی از پرکاربردترین و اصلی‌ترین قطعات صنعتی است. صنایع حساس و مهمی مانند شیمیایی، نفت و گاز، غذا، دارو و غیره از انواع شیرآلات استیل برای مصارف گوناگون استفاده می‌کنند. شیرآلات استیل از جنس فولاد ضدزنگ است و در برابر مواد و سیالات عبوری، واکنش نشان نمی‌دهند. بر این اساس و به دلایلی مانند مقاومت در برابر خوردگی، دما، اکسایش، طول عمر بالا، شستشوی آسان و غیره در اغلب صنایع به کار برده می‌شود.

شیرآلات استنلس استیل از گریدهای مختلفی ساخته شده و کاربردهای متفاوتی دارند. اما پرکاربردترین گرید شیرآلات استیل، متریال‌های 304 و 316 است. قیمت شیرآلات استنلس استیل بر اساس نوع گرید، نوع شیر و کاربرد آن متفاوت است.

انواع شیرآلات استنلس استیل؛ تقسیم‌بندی اصلی را مدنظر قرار دهیم!

دسته‌بندی و تقسیم شیرآلات استیل بسیار متفاوت است. برخی شیرآلات را بر اساس گرید، برخی بر حسب نوع اتصال و برخی نیز بر اساس نوع صنایع به کار رفته تقسیم می‌کنند. در این مقاله به دلیل جامعیت موضوع، شیرآلات استیل را بر اساس صنایع مورد استفاده تقسیم‌بندی می‌کنیم. شیرآلات بر حسب صنایع مورد استفاده به دو دسته شیرآلات صنایع غذایی و شیمیایی تقسیم می‌شوند

کاربردها و قیمت شیرآلات بر اساس نوع صنعتی که به کار برده می‌شوند نیز مختلف است. به عنوان نمونه قیمت شیر یکطرفه (چک ولو) استنلس استیل با قیمت شیر یک طرفه قابل استفاده در صنایع شمیایی متفاوت است. در ادامه به بررسی هر کدام از انواع شیرآلات استیل می‌پردازیم.

شیرآلات صنایع غذایی و دارویی؛ صنایعی حساس و مرتبط با سطح سلامت افراد جامعه!

صنایع غذایی و دارویی یکی از حساس‌ترین نوع صنایع است. چرا که به طور مستقیم با سلامت افراد جامعه در ارتباط است. شیرآلات صنایع غذایی باید به گونه‌ای باشد که با هیچ نوع ماده غذایی و دارویی، واکنش نشان ندهد. غذا و داروهای ما نباید حاوی مواد معدنی یا شیمیایی مضر باشد. به همین دلیل تمام شیرآلات صنایع غذایی، لبنی و دارویی باید در برابر واکنش به سیالات عبوری مقاوم باشند. انواع شیرآلات غذایی و دارویی شامل موارد زیر است:

  • شیر پروانه‌ای استنلس استیل صنایع شیری
  • شیر یکطرفه (چک ولو) استنلس استیل
  • شیر گازی کلمپی استنلس استیل
  • شیر چنج اور
  • شیر نمونه برداری
  • و شیر دیافراگمی

نحوه کار انواع شیرهای استیل صنایع شیمیایی، نفت و پتروشیمی با هم متفاوت است. به عنوان مثال نحوه کار شیر توپی استیل دنده ای با شیر کلمپی بسیار متفاوت است. بنا به تفاوت نوع کارکرد، مصرف گوناگونی داشته و در بخش هلی خاصی نیز استفاده می شوند.

برخی از انواع شیرآلات استیل صنایع غذایی اتوماتیک و برخی دستی است. شیرهای دستی مانند شیر گازی نیاز به اپراتور برای کنترل فشار سیالات و مواد عبوری دارد. اما شیرهای اتوماتیک نیاز به اپراتور برای مدیریت و کنترل شیر ندارد. برای دریافت قیمت شیر نمونه‌برداری استنلس استیل و دیگر انواع شیرآلات صنایع غذایی می‌توانید با کارشناسان استیل آروین تماس بگیرید.

شیرآلات صنایع شیمیایی، نفت و پتروشیمی؛ هزینه نگهداری و تعمیر شیرآلات استیل پایین است!

شیرآلات صنایع شیمیایی، نفت و پتروشیمی نیز باید در برابر واکنش به سیالات مقاوم باشند. بر این اساس از دو متریال مقاوم 304 و 316 تولید می‌شوند. شیرآلات صنایع شیمیایی همچنین در برابر دما و برخی از انواع اسیدها مقاوم است. از انواع شیرآلات صنایع شیمیایی می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شیر گازی استنلس استیل
  • شیر سوزنی استنلس استیل
  • شیر کشویی استنلس استیل
  • شیر یک طرفه استنلس استیل
  • شیر خودکار استنلس استیل
  • شیر صافی استنلس استیل
  • و شیر پروانه‌ای استنلس استیل

ساختار مکانیکی شیرآلات استیل به کار رفته در صنایع شیمیایی به گونه‌ای است که بتواند به‌راحتی و بدون دخالت در ترکیبات مواد، سیالات را از خود عبور دهد. مکانیک ساخت هر کدام از شیرها متفاوت است. برخی از انواع شیرآلات استیل صنایع شیمیایی نیاز به کنترل دستی اپراتور و برخی نیز خودکار است. شیرآلات استیل در کنار ویژگی‌هایی مانند استحکام بالا، مقاومت در برابر دما، شستشوی آسان، وزن سبک و غیره، عمر مفید طولانی دارند. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری شیرآلات استیل بسیار پایین است.

برای دریافت قیمت شیر خودکار استنلس استیل و دیگر انواع شیرآلات استیل می‌توانید از طریق شماره تماس 62709-021 با کارشناسان مجموعه استیل آروین ارتباط بگیرید.

کاربرد شیرآلات استنلس استیل؛ از آب و فاضلاب تا پتروشیمی!

شیرآلات استنلس استیل به غیر از صنایع اصلی و بزرگ غذایی، دارویی، لبنی، شیمیای، نفت و گاز، کاربردهای دیگری نیز دارند. از رایج‌ترین کاربردهای شیرآلات استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع آرایشی
  • مهندسی پزشکی
  • ایستگاه نیروی حرارتی
  • سیستم‌های کنترل سوخت
  • لوازم سرمایش و گرمایش خانگی
  • استگاه نیروی هیدرولیکی
  • صنایع پتروشیمی
  • آب و فاضلاب
  • صنایع دریایی
  • کاغذ سازی و خمیر کاغذ
  • و غیره

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای انواع شیرآلات استیل، کنترل فشار و حجم مایعات، مواد جامد پودری و سیالات است. هر کدام از انواع شیرآلات و اتصالات بنا به نوع صنعت، کاربرد خاص خود را دارد. برای شناخت اتصالات استیل می‌توانید به سایت استیل آروین مراجعه و مقاله راهنمای خرید اتصالات استنلس استیل را مطالعه کنید. اطلاعات مرتبط با انواع شیرآلات را نیز می‌توانید از صفحات فروش هر کدام از انواع شیرآلات استیل مطالعه کنید. 

چند نکته مهم که قبل از خرید شیرآلات استنلس استیل باید بدانید!

شیرآالات و تمامی محصولات استیل باید انواع استانداردهای جهانی را دارا باشند. خرید محصول بی‌کیفیت و بدون استانداردهای لازم، می‌تواند زیان جبران‌ناپذیری را به صنایع وارد کند. در همین راستا لازم است چند نکته ضروری و مهم را قبل از خرید شیرآلات استیل به یاد داشته باشید:

  • بهتر است عناصر ساختاری ترکیبات انواع متریال شیرآلات استیل را بشناسید. چرا که با شناخت از گرید شیرآلات می‌توانید مناسب‌ترین نوع شیر را با نیازتان خریداری کنید. در خصوص اطلاع از ترکیبات شیمیایی شیرآلات استیل می‌توانید با مجموعه استیل آروین تماس بگیرید.
  • کیفیت مهم است.شیرآلات استیل باید دارای استانداردهای جهانی باشند. محصول بدون استاندارد، کیفیت لازم را ندارد. بر این حسب در کنار قیمت حتما به کیفیت ساخت و استاندارد شیرآلات استیل توجه کافی و لازم را داشته باشید.
  • از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید کنید. شرکت معتبر با داشتن تیم متخصص و فنی شما را برای یک انتخاب مناسب و بهینه همراهی خواهد کرد.
  • گارانتی محصول مهم است. با خرید محصول دارای گارانتی با خیالی آسوده‌تر شیرآلات و دیگر محصولات استیل را خریداری کنید.
  • قبل از خرید حتما با متخصصین فنی مشورت کنید. متخصصین بهترین شیرآلات را متناسب با نیازتان به شما معرفی می‌کنند. بر این اساس بهتر است از هزینه‌های اضافه اجتناب و متناسب‌ترین نوع شیر استیل را خریداری کنید.

تنوع شیرآلات استیل بالا است. بر این اساس بدون شناخت و اطلاعات کافی ممکن است دچار هزینه‌های چندباره در خرید شیرآلات شوید. برای دریافت هر نوع راهنمای و مشاوره فنی در رابطه با اتصالات دارویی و غذایی، شیرآلات استیل، پروفیل استیل، ورق استیل و دیگر محصولات، می‌توانید با متخصصین مجموعه استیل آروین تماس بگیرید.

 

 

شیرآلات استنلس استیل را مستقیما از تأمین کنندگان اصلی خریداری کنید!

در این مقاله چک لیست کاملی از راهنمای خرید شیرآلات استنلس استیل را بررسی و نکات مهم خرید شیرآلات استیل را لیست کردیم. شیرآلات استیل یکی از قطعات ضروری برای کنترل فشار مواد و مایعات است. شیرآلات استیل انواع مختلفی داشته و در انواع صنایع غذایی تا شیمیای و نفت و گاز کاربرد دارد.

یکی از مهم‌ترین نکات خرید شیرآلات استنلس استیل، خرید از تأمین‌کننده اصلی و معتبر است. چرا که علاوه بر پشتیبانی فنی و گارانتی محصول، باکیفیت‌ترین محصولات را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند. مجموعه استیل آروین با بیش از 25 سال سابقه درخشان در حوزه محصولات استیل یکی از تأمین و واردکنندگان اصلی اتصالات استیل در ایران و کشورهای همسایه است.

شما می‌توانید از طریق وبسایت steelarvin.com با مجموعه استیل آروین ارتباط بگیرید و کمترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. کارشناسان استیل آروین در کمترین زمان ممکن سفارشات ثبت شده شما را تهیه، بارگیری و ارسال می‌کنند. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید با متخصصین مجموعه استیل آروین تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره، بهترین نوع شیرآلات استیل را متناسب با نیازتان خریداری کنید. همراه با استیل آروین بهترین‌ها را تجربه کنید.