خرید محصولات استنلس استیل با کیفیت و استاندارد، برای هر صنعتی بسیار مهم است. در واقع محصولات استیل بخش جدایی‌ناپذر صنایع مختلف از پتروشیمی تا دکوراتیو است. یکی از محصولات پرکاربرد در دنیای صنعتی امروزه پروفیل استیل است. اولین قدم برای خرید قطعات استیل باکیفیت، بدون شک دریافت اطلاعات کافی و صحیح است. در همین راستا می‌خواهیم در این مقاله چک لیست راهنمای خرید پروفیل استنلس استیل را تهیه، انواع و گریدهای پرکاربرد پروفیل را نام برده و مهم‌ترین نکات خرید پروفیل استیل را بررسی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.  

پروفیل استنلس استیل چیست؟ فولادی کاربردی برای اتصال قطعات!

پروفیل استنلس استیل یک فولاد ضدزنگ برای اتصال دو قطعه به یکدیگر است. پروفیل استیل در بازار با نام پروفیل نگیر نیز شناخته می‌شود. پروفیل در گریدهای مختلفی تولید می‌شود. پروفیل استیل مانند دیگر پروفیل‌ها به دو شکل مربع و مستطیل به طول 6 متر تولید می‌شوند. محاسبه قیمت پروفیل استیل صنعتی و غیرصنعتی بر اساس ابعاد، ضخامت و وزن، محاسبه می‌شود.

کار و وظیفه اصلی پروفیل استیل، اتصال قطعات به یکدیگر است. عناصری مانند کربن، نیکل، کروم و منگنز اصلی‌ترین عناصر تشکیل‎‌دهنده ساختار پروفیل استیل است. در راهنمای خرید پروفیل استیل باید به گرید مورد نیاز خود توجه و دقت داشته باشید. در ادامه همراه با کارشناسان مجموعه استیل آروین انواع، گریدها، قیمت و کاربرد پروفیل استنلس استیل را بررسی می‌کنیم.

انواع پروفیل استنلس استیل؛ دسته‌بندی اصلی را بشناسید!

انواع پروفیل استنلس استیل به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود:

  • پروفیل صنعتی 304
  • پروفیل دکوراتیو 304 و 201

گریدهای پروفیل استنلس استیل؛ پروفیل 304 پرکاربردترین است!

محصولات استنلس استیل در متریال‌های متفاوتی تولید می‌شوند. هر گرید ویژگی‌های خاص خود را داشته و در مصارف ویژه‌ای کاربرد دارد. پروفیل استیل اغلب در گریدهای 304، 316 و 201 تولید می‌شوند. ترکیبات و عناصیر ساختاری آلیاژها، گریدهای محصولات استنلس استیل را از هم متمایز می‌کند. در راهنمای خرید پروفیل استنلس استیل، پروفیل استیل گرید 304 و 201 را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم.

پروفیل استیل 304؛ قیمت پروفیل استیل ۳۰۴ را از استیل آروین دریافت کنید!

پروفیل استیل صنعتی 304 یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل در صنایع مختلف است. پروفیل استیل 304 در استاندارد DIN آلمان نیز به فولاد 4301/1 معروف است. پروفیل استیل 304 در مقابل حرارات تا 400 درجه مقاومت دارد. از دلایل محبوبیت پروفیل استیل 304 در کنار مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا، قابلیت فرم‌دهی و جوش‌پذیری عالی است. پروفیل استیل صنعتی 304 در صنایع غذایی، دارویی، پزشکی، موسیقی، ساختمان‌سازی و غیره کاربرد دارد. برای استعلام اصلی‌ترین قیمت پروفیل استیل 304 می توانید از طریق شماره تماس تلفن 62709-021 با کارشناسان مجموعه استیل آروین تماس بگیرید.

پروفیل استیل دکوراتیو 304؛ قابل استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی!

پروفیل استیل دکوراتیو 304 در بازار با نام پروفیل سبک نیز شناخته می‌شود. پروفیل استیل دکوراتیو 304 ضخامت کمتری داشته و اغلب برای موارد دکوراسیون‌های داخلی و خارجی ساختمان و موارد تزئینی استفاده می‌شود. پروفیل دکوراتیو 304 دارای سطحی صاف و صیقلی بوده و در برابر تغییرات جوی مقاومت خوبی دارد. برای استعلام قیمت پروفیل استیل دکوراتیو 304 با کارشناسان مجموعه استیل آروین تماس بگیرید.

پروفیل استیل دکوراتیو 201؛ قیمت پروفیل استیل ۲۰۱ را از بازار اصلی دریافت کنید!

پروفیل استیل دکوراتیو 201 یکی دیگر از گریدهای پرکاربرد پروفیل استیل است. پروفیل استیل 201 را پروفیل سبک یا براق نیز می‌گویند. پروفیل استیل 201 قیمت کمتری از پروفیل استیل دکوراتیو 304 دارد. از پروفیل استیل گرید 201 اغلب برای دکوراسیون داخلی و تزئینات استفاده می‌کنند. پروفیل استیل 201 در نمای خارجی ساختمان‌ها استفاده نمی‌شود. برای دریافت قیمت پروفیل استیل دکوراتیو 201 با کارشناسان استیل آروین تماس بگیرید.

کاربردهای پروفیل استنلس استیل؛ از صنایع شیمیایی تا موارد تزئیناتی!

پروفیل استیل به دلایلی مانند مقاومت در برابر انواع خورندگی‌ها، مقاومت در برابر دما، اکسیداسیون، ضربه، خزش و غیره کاربردهای بسیاری دارد. پروفیل‌های استیل بر اساس گرید و شکل ظاهری کاربردهای متفاوتی دارند:

  • پروفیل استیل مربع و مستطیل در اندازه‌های کوچک اغلب برای نرده‌های فلزی، درب و پنجره منازل، راه‌پله‌ها، نرده‌کشی اطراف دیوراها و غیره استفاده می‌شود.
  • پروفیل‌های استیل بسته در اندازه بزرگتر، اغلب در ساختمان‌سازی‌ها استفاده می‌شود. پروفیل‌های مربع در اندازه‌های 10*10 تا 100*100 میلیمتر و پروفیل‌های مستطیل 10*20 تا 50*100 میلیمتر در ضخامت 0.5 تا 3 میلیمتر در ساخت ستون و اسکلت دستگاه‌های صنعتی به کار برده می‌شوند.
  • دیگر کاربردهای پروفیل 304 و 201 در صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، نفت و گاز و دکوراسیون‌های داخلی و خارجی منازل و غیره است.

به کار بردن پروفیل استیل در صنایع مختلف به دلایلی مانند زیبایی ظاهری، راحتی شستشو، بهداشتی بودن، قابلیت بازیافت، میزان ضخامت استانداد، عمر مفید بالا، استحکام بالا و غیره، بسیار بهینه است. به عبارتی بر اساس مجموعه‌ای از این دست ویژگی‌ها است که محصولات استیل در صنایع مورد توجه است. در واقع قیمت اتصالات استیل، پروفیل، شیرآلات، ورق و دیگر محصولات استیل در قبال ماندگاری، استحکام و قابلیت بازیافت قطعات، بسیار به‌صرفه است.

نکاتی که پیش از خرید پروفیل استیل باید بدانید!

چند نکته اصلی و مهم را قبل از خرید پروفیل استیل به یاد داشته باشید:

  • مشخصات فنی پروفیل استیل را بدانید: لازم است که حتما درباره گریدها، کاربردآن‌ها، عناصر اصلی گرید، وزن، ابعاد، ضخامت پروفیل و غیره اطلاعات کافی و دقیق داشته باشید. در صورت عدم اطلاع حتما با متخصصین این حوزه مشورت کنید.
  • کیفیت و استاندارد پروفیل استیل بسیار مهم است. خرید محصولات بی‌کیفیت از شرکت یا کارخانه‌های متفرقه می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری را برای صنعت و کسب و کار شما ایجاد کند. بر این اساس حتما به استانداردهای جهانی و سطح کیفیت پروفیل استیل توجه کافی داشته باشید.
  • مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، اعتبار شرکت سازنده و واردکننده است. چرا که محصولات شرکت معتبر دارای گارانتی است. متخصصین شرکت معتبر شما را برای یک خرید مناسب و بهینه همراهی خواهند کرد. در صورت نبود موجودی محصول، محصولات جایگزین را به شما معرفی، تهیه و ارسال می‌کنند.
  • قبل از خرید حتما با متخصصین فنی مشورت کنید. متخصصین پروفیل استیل را متناسب با نیازتان به شما معرفی می‌کنند.

در نظر داشتن نکات قبل از خرید به شما کمک می‌کند که بهترین و باکیفیت‌ترین پروفیل را با آرامش خاطر از کیفیت و تناسب محصول، خریداری کنید. برای دریافت راهنمای و مشاوره فنی می‌توانید با متخصصین مجموعه استیل آروین تماس بگیرید. استیل آروین یکی از وارد و تولیدکننده انواع اتصالات استیل، پروفیل استیل، ورق و دیگر محصولات استنلس استیل است. برای دریافت اطلاعات کافی از اتصالات استیل می‌توانید مقاله لینک شده اتصالات استنلس استیل چیست را مطالعه کنید.

قیمت پروفیل استیل؛ اصلی‌ترین قیمت پروفیل استیل دکوراتیو و صنعتی را دریافت کنید!

ابعاد، وزن، ضخامت و اندازه پروفیل بر روی قیمت آن اثر گذار است. از سوی دیگر قیمت پروفیل استنلس استیل تحت تأثیر عواملی مانند قیمت نیکل و دلار است. بر این اساس قیمت پروفیل استیل و دیگر محصولات استیل در بازار ایران دچار نوسان است. برای استعلام قیمت دقیق انواع پروفیل استیل در بازار ایران با کارشناسان مجموعه استیل آروین تماس بگیرید. استیل آروین لیست قیمت بازار عمده پروفیل استیل را در اختیار شما خواهد گذاشت. 

استیل آروین بزرگترین تأمین و واردکننده پروفیل استنلس استیل در ایران!

در این مقاله پروفیل استیل را تعریف و راهنمای خرید پروفیل استنلس استیل را بررسی کردیم. پروفیل یکی از فولادهای اصلی برای اتصال قطعات به یکدیگر است. پروفیل استیل به صورت باز و بسته برای کاربردهای صنعتی و دکوراتیو تولید می‌شود. پروفیل استیل گریدهای 304 و 201 بیشترین کاربرد را در میان گریدهای استیل دارد.  به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، اکسیداسیدن و غیره یکی از محصولات کاربردی در صنایع غذایی، لبنی، پزشکی، ساختمانی، دکوراسیون‌های داخلی و خارجی و غیره است.

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید پروفیل استنلس استیل، خرید از تأمین‌کننده اصلی و معتبر است. مجموعه استیل آروین با بیش از 25 سال سابقه درخشان در حوزه محصولات استیل یکی از تأمین و واردکنندگان اصلی پروفیل استیل در ایران و کشورهای همسایه است. سفارشات شما از استیل آروین شامل یک سال گارانتی و وارانتی است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با متخصصین مجموعه استیل آروین تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره، بهترین محصول پروفیل را متناسب با نیازتان خریداری کنید. همراه با استیل آروین بهترین‌ها را تجربه کنید.